Dlaczego My - Hotel Szarlota
Szarlota Kompleks Wypoczynkowy
left
right
Dorosłych
-
+
Wiek 3-5 dziecko
-
+
Zamknij
Wybierz

Napisz do nas

Jak dojechać?

+48 58 686 77 55

Rezerwuj online

Kup voucher

Rezerwuj kręgle/bilard

Dlaczego My

Wesele w wyjątkowym miejscu na Kaszubach

Ceremonia zaślubin oraz uroczystość weselna to wyjątkowe chwile, do których będą Państwo wielokrotnie wracać we wspomnieniach. Ten szczególny dzień wymaga wyjątkowej oprawy oraz dopilnowania najdrobniejszych szczegółów. Z największą przyjemnością pomożemy Państwu w organizacji wesela dokładając wszelkich starań by jeden z najważniejszych dni w życiu był tym najszczęśliwszym i przebiegał bez zakłóceń. Nasze wieloletnie doświadczanie jest gwarancją profesjonalizmu oraz obsługi na najwyższym poziomie.

O Nas

Historia SZARLOTY sięga już 1961 roku, kiedy to poszukiwano miejsca, które będzie oazą spokoju, relaksu dla ludzi potrzebujących odpoczynku, tak aby lokalizacja zapewniła jak najlepszy komfort spragnionym wytchnienia.

Wspaniała lokalizacja, z łatwym i dogodnym dojazdem, z przepięknym widokiem na przystań i jezioro sprawiają, że nasz Kompleks to idealne miejsce do zorganizowania uroczystości ślubnej o każdej porze roku.

Naszym celem jest ciągły rozwój i doskonalenie się dla Was . Podążając za trendami i dumni z tradycji kroczymy naprzeciw nowym wyzwaniom.

Dla Was

Sale weselne:

  • Sala Biesiadna – Tawerna – do 100 osób (dostępna od października do kwietnia) z ekranem i projektorem
  • Sala Bankietowa – do 140 osób (dostępna cały rok) klimatyzowana z ekranem i projektorem
  • Sala Kominkowa – do 40 osób na kameralne przyjęcie weselne

Wszystkie sale posiadają wyjście na taras/balkon zewnętrzny i piękny widok na jezioro.

  • Ślub w wiacie nad jeziorem – duża wiata ogniskowa.
  • Ślub w altance – kameralny ślub przy źródełku charlotty
  • Poprawiny – w luźnej atmosferze wiaty grilowej, z grillem i ogniskiem przy plaży.
  • Noclegi – hotel, domki dla wszystkich gości weselnych.

Zapewnimy

  • Powitanie Państwa Młodych chlebem i solą
  • Wzniesienie toastu przez Gości lampką wina musującego bogate menu (kuchnia polska)
  • Profesjonalną obsługę na każdym etapie organizacji wesela
  • Indywidualne podejście przy organizacji przyjęcia: menu, wystrój Sali.
  • Powitanie bańkami mydlanymi gratis
  • Parking dozorowany dla wszystkich Gości gratis
  • Możliwość złożenia depozytu w Recepcji KW gratis
  • Napoje gorące (kawa, herbata) bez ograniczeń
  • Brak opłaty korkowej
  • Na życzenie menu wegetariańskie, wegańskie oraz inne opcje żywieniowe.
  • Clubik – Sala Zabaw dla dzieci w godz. otwarcia gratis (z możliwością przedłużenia )
  • Wynajęcie Sali Weselnej w cenie menu do godz. 4.00 dnia następnego (z możliwością przedłużenia)
  • Wynajęcie Sali na Poprawiny do godz. 20.00 w dniu poprawin (z możliwością przedłużenia)

Oferta dotyczy organizacji wesela na minimum 55 osób – (dorosłych/pełnopłatnych)

Organizacja wesela poniżej 55 osób (dorosłych/pełnopłatnych)
wiąże się ze wzrostem cen o 10-15%

Dekoracja Sali

Przygotowanie sali weselnej:

  • podstawowa dekoracja stołów w wybranej przez Państwa kolorystyce (białe obrusy, bankietówki, świeczniki): 950 zł
  • Dekoracja Sali i stołów żywymi kwiatami – od 25 zł/os.
  • Przygotowanie uroczystości Ślubu w Plenerze: od 1 950 zł
  • Przygotowanie Zaślubin przy Źródełku Charlotty: od 950 zł

Zakwaterowanie

  • Apartament dla Pary Młodej gratis
  • 2 pokoje typu standard do dyspozycji Pary Młodej gratis
  • Dla gości weselnych 20% rabatu na noc przyjęcia weselnego (bez śniadania) Przy przedłużeniu pobytu koszt noclegu zgodnie z obowiązującym cennikiem

Zniżki

  • Dzieci do lat 3 bezpłatnie
  • Dzieci w wieku 4-7 lat -50% od ustalonej ceny menu
  • Obsługa zewnętrzna -30% od ustalonej ceny menu
  • Noclegi – 20% dla wszystkich gości weselnych (bez śniadania)

Przy przedłużeniu pobytu koszt noclegu zgodnie z obowiązującym cennikiem

Opłaty dodatkowe

  • Opłata za publiczne odtwarzanie muzyki od 200 zł
  • Opakowania na potrawy pozostałe po przyjęciu od 100 zł

Atrakcje dodatkowe*

  • Przybycie Młodej Pary na uroczystość weselną w motorówce YAMAHA
  • Płonący dzik, prosiak, sarna, indyk, szynka pieczona w całości uroczyście podawana na wózku i krojone przez kucharza.
  • Plan uroczystości dla gości – wręczany przy zameldowaniu
  • Fontanna z czekoladą i owocami.

Możliwość zamówienia:

  • tortu weselnego, ciast, Candy bar,
  • bufetu wiejskiego ze swojskimi wyrobami,
  • bufetu rybnego,
  • drink baru,
  • roll baru – piwo z beczki lub butelkowe 30 l, 50 l
  • Pokaz sztucznych ogni na planie jeziora
  • Sprzęt wodny (7 m-cy w roku)
  • Rejs łodzią motorową dla wszystkich gości np. w poprawiny
  • Szczudlarze – 2 anioły witające Młodą Parę przy wejściu
  • Wypuszczanie gołębi
  • Wypuszczanie balonów z helem
  • Fotolustro, Fotobudka,Fotobudka 360
  • Przedłużenie otwarcia Sali Zabaw Clubik
  • Dodatkowy kelner do roznoszenia alkoholu
  • Możliwość transportu gości weselnych

*koszt atrakcji i dostępność w danym terminie
  do uzgodnienia z konsultantem

Współpracujemy

z wieloma firmami z branży weselnej, dlatego też możemy polecić sprawdzone:

  • Atelier florystyczne,
  • Formacje artystyczne,
  • Zespoły muzyczne,
  • DJ-ów,
  • Wodzirejów,
  • Firmy foto-wideo wraz z niespotykanymi miejscami na sesje zdjęciową.

Miejsce na udane wesele

Mamy świadomość, iż wybór właściwego miejsca jest decyzją niezwykle ważną i trudno podjąć ją w oparciu
jedynie o pisemny opis i propozycje menu.

Jeżeli tylko znajdą Państwo chwilkę wolnego czasu gorąco zapraszamy na spacer nad jeziorem, po którym przy filiżance aromatycznej kawy i pysznej domowej szarlotce odpowiemy na wszystkie Państwa ewentualne pytania, zaprezentujemy sale, opowiemy nieco więcej o naszej ofercie i bazie noclegowej.

Wsłuchujemy się we wszystkie sugestie i życzenia,
aby wspólnie ustalić priorytety oraz podpowiedzieć
najlepsze rozwiązania w ramach planowanego budżetu.

Na spotkanie warto umówić się drogą telefoniczną bądź e-mailową na konkretny dzień, najlepiej piątek bądź sobotę, kiedy można również obejrzeć przygotowane sale.

Po podpisaniu umowy każdą Parą Młodą opiekuje się konsultant weselny, który pomaga przy organizacji wesela oraz poprawin. Utrzymuje stały kontakt i zostaje do dyspozycji.

Wieczór panieński i kawalerski

Łączenie wieczorów panieńskiego i kawalerskiego cieszy się coraz większą popularnością. Współcześni młodzi ludzie nie są już tak mocno przywiązani do tradycji, bardziej zależy im na względach praktycznych. W tej sytuacji wspólne pożegnanie stanu wolnego wydaje się być naprawdę wspaniałym rozwiązaniem.

Ciekawym pomysłem na zorganizowanie takiej wspólnej imprezy jest wprowadzenie elementu zaskoczenia, jakie mogą zrobić swoim przyjaciołom przyszli małżonkowie. Młodzi zapraszają swoich gości do tego samego lokalu, ale do osobnych sal. Panowie i Panie będą przez jakiś czas bawić się oddzielnie, a po 1-2 godzinach wieczory się połączą.

Nasze propozycje dla Pań i Panów

  • Kręgle – stary, sprawdzony sposób na zabawę w większym gronie. Pamiętajcie, aby wcześniej wynająć dla siebie kilka torów i zorganizować mecz Panie kontra Panowie.
  • Impreza karaoke – zawsze działa!
  • Bal przebierańców – koniecznie utrzymany w jakiejś konwencji tematycznej, np. westernowej.
  • Biesiada przy ognisku – niecodzienna okazja do radosnych spotkań przy żywym ogniu na świeżym powietrzu.

Wspólny wieczór panieńsko-kawalerski nie musi więc być nudny, grzeczny i do natychmiastowego zapomnienia.

Wystarczy odrobina inwencji i przede wszystkim
pozytywne nastawienie.

Kontakt do konsultant weselny